Híreink

INTERSCHUTZ: egyre többen mondják le a részvételt

2022. április 12. 08:12

A Magirus volt az első gyártó, amely bejelentette: nem vesz részt az idén megtartani tervezett seregszemlén. Azóta több német gyártó is követte a példát – ritkul a résztvevők listája (ami azért még így is jelentős).


Ahogyan arról mi is beszámoltunk, a Magirus március közepén jelentette be, hogy idén nem vesz részt az INTERSCHUTZ-on. Azóta több német gyártó is követte a példáját – a közepes és kisebb méretű, tűzvédelemben tevékeny, részvételt lemondó németországi cégek listája jelenleg tehát az alábbi:

  • Magirus tűzoltógépjármű-gyártó,
  • a 131 éves múltra visszatekintő Ziegler német tűzoltógépjármű-gyártó (jelenleg a kínai China International Marine Containers konszern tagja),
  • a 142 éves múltra visszatekintő Schlingmann német tűzoltógépjármű-gyártó,
  • a 95 éves Bavaria Brandschutz tűzoltókészülék- és tűzoltóberendezés-gyártó (német központtal, Közel-Keleten piacvezető),
  • a 75 éves spanyol székhelyű, de négy kontinensen jelen lévő Iturri, amely többek között tűzoltó gépjárműveket és tűzoltó felszereléseket gyárt,
  • a 70 éves múltra visszatekintő Lentner német tűzoltógépjármű-gyártó,
  • az 50. évfordulóját ünneplő Bronto Skylift,
  • a 35 éves WISS tűzoltógépjármű-gyártó,
  • a 27 éves GSF Sonderfahrzeugbau tűzoltógépjármű-gyártó,
  • a MAN Németország,
  • Schmitz-One-Seven oltórendszer-gyártó,
  • a Dönges tűzoltófelszerelések-forgalmazó cég,
  • és a Design112, amely főleg megkülönböztető jelzéssel ellátott gépjárművek fóliázásával foglalkozik.

Okként mindegyik vállalkozás az ukrán háború, a koronavírus és az egyre erősödő gazdasági válság okozta bizonytalan helyzetet adta meg.

 

Ettől még nem dől össze a világ

Habár a Magirushoz hasonló fajsúlyos gyártók kimaradása fájhat a szervezőknek, azért temetni sem kell a seregszemlét: a jelenlegi állás szerint több, mint ezer cég várható kiállítóként ötven országból, köztük olyan óriásokkal, mint a Rosenbauer, a VW tehergépjárműves csoportja, a BMW, a Tatra Trucks vagy a Scania. 

Vissza

Ezt a hírt eddig 312 látogató olvasta.


Kapcsolódó információk: