Híreink

Miért érdemes részt venni a díjmentes fiREG webináron?

2022. július 27. 07:20

Emlékszünk még arra, hogy amikor a kockás füzetről excel táblára váltottunk, milyen nehéz volt az átállás? Aztán rövid idő alatt megkönnyítette az életünket az excel tábla! Hasonló zajlik napjainkban a tűzvédelmi adminisztráció terén, a hagyományos, papír alapú naplózást fokozatosan felváltja a digitális megoldás. A 2017 óta folyamatosan fejlesztett fiREG applikáció egyre inkább iparági sztenderddé válik.


A 2020. január 22-én hatályba lépett Országos Tűzvédelmi Szabályzat (OTSz) és a Tűzvédelmi Műszaki Irányelvek (TvMI) megnyitották a digitalizáció útját a tűzvédelmi nyilvántartások terén az üzemeltetők és a tűzvédelmi szolgáltatói szakma számára. Ezzel az utóbbi két és fél évben még inkább előtérbe került a fiREG szoftver bevezetése, amely igazi win-win megoldás az üzemeltetői, a karbantartói és az ellenőrző oldalnak is. Ráadásul a több mint 1300 felhasználó bizonyíték arra, hogy az applikáció használata ár-érték arányban is igen kedvező. 

A fiREG tűzvédelmi platform alapítói sok tapasztalatot gyűjtöttek a témában

 

Hogy juthatunk információhoz?

A Covid-járvány alatt szinte minden iparágban hétköznapivá váltak az online találkozók, megbeszélések. A hatékonyság miatt a fiREG tűzvédelmi adminisztrációs szoftverrel kapcsolatos megbeszélések is átkerültek az online térbe, és webinárok formájában zajlanak.

A webinár célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek az üzemeltető tűzvédelmi szokásaival, elvárásaival, valamint a jogszabályi környezet lehetőségeivel, és közösen eldöntsék, adott cégnek megtérül-e használatba venni a szoftvert. A fiREG szakértői bemutatják, hogy miért és mikor éri meg a vállalatoknak használni a szoftvert, részletesen ismertetik a sávos árazást, illetve hogy milyen egyszerű és könnyen megtérülő, alacsony összegű befektetésről van szó.


Excel táblázat helyett: QR-kódos nyilvántartás 

 

De nézzük, hogy is zajlik egy fiREG webinár!

1. A fiREG képviselői (rendszerint az alapítók) bemutatkoznak, a résztvevők megismerhetik a projekt és a találkozó célját, valamint megismerhetnek néhány referenciát az adott iparágban, és meggyőződhetnek róla, hogy nem unalmas előadást kell meghallgatniuk, hanem interaktív beszélgetésre érkeztek.

2. Az érdeklődő cég képviselője, rendszerint a tűzvédelemmel foglalkozó munkatársa (EHS vezetője) röviden bemutatja a céget, különös figyelmet fordítva a tűzvédelmi adminisztráció jelenlegi gyakorlatára. Ennek során kiderül, hogy mekkora a vállalkozás, hány telephelye van, azok alapterülete jellemzően mekkora, hányan dolgoznak ott, és ami a legfontosabb: hogy alakul a tűzvédelmi eszközök darabszáma? Milyen típusú eszközeik vannak? Az ellenőrzéseket hogyan oldják meg, illetve a karbantartó belső vagy külsős munkatárs/cég-e?

3. Ezen információk ismeretében a szoftvert fejlesztő szakemberek nagyvonalakban már látják, hogy mire lehet a cégnek szüksége, de ők is felvázolják a fiREG-gel kapcsolatos tudnivalókat, esettanulmányokat, referenciákat.

A webináron kiderül, hogy:

  • Mik a rendszer legfontosabb előnyei az EHS szakemberek számára, és hogyan segíti a szoftver a tűzvédelmi állomány átláthatóságát?
  • Miért pofonegyszerű az érintett munkatársaknak és a karbantartóknak a fiREG használata, és hogyan kezeli a rendszer az üzemeltetési naplókat?
  • Hogyan lehet a fiREG végtelenül kényelmes és hatékony egyszerre?
  • Minek köszönhető, hogy az üzemeltető semmilyen kötelezettségével nem marad el? 
  • Miért gyerekjáték az applikációval a tűzvédelmi eszközök ellenőrzése?
  • Mire jó még a szoftver a tűzvédelmi adminisztráción kívül?
  • Miért nem szükséges a szoftvert telepíteni, és miért teljesen kockázatmentes az elektronikusan vezetett napló mind szakmai, mind anyagi szempontból?
  • Mit jelent pontosan a kedvező ár-érték arány, és a sávos díjfizetés?
  • Melyek azok a legjelentősebb vállalatok, amelyek már a fiREG mellett döntöttek?
  • És mi az oka annak, hogy eddig még mindenki nagyon rövid idő alatt képes volt elsajátítani a fiREG használatát?

4. A felmerülő kérdések megválaszolása után a felek megbeszélik a szoftver bevezetésének lehetséges ütemezését. 

Miután a résztvevők minden kérdésükre azonnali választ kaptak, írásos összefoglaló is érkezik elektronikus postaládájukba az elhangzottakról. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és jelentkezz Te is fiREG webinárra kötöttségek nélkül!
 

www.fiREG.hu

Vissza

Ezt a hírt eddig 128 látogató olvasta.