Híreink Szakmai linkek Szaknévsor |
Új szint a digitálisan dolgozó karbantartóknál – elektronikus ajánlatkérés2021. augusztus 24. 07:30 Már nem csak a mindennapi munkaeszközt kínálja a fiREG a tűzvédelmi vállalkozások számára. Az elektronikusan vezetett üzemeltetési naplóra váltó nagyvállalatok ajánlatkérési szándékkal kereshetik fel a fiREGező karbantartókat. Az alapítók szerint a szakma egészen új dimenzióba kerül a digitálisan gondolkodó vállalkozások és üzemeltetők részére is. Összekapcsolják az üzemeltető cégeket a tűzvédelmi szolgáltatókkal. 1,1 millió ellenőrzés Alig több, mint 1 hónapja számoltunk be arról, hogy a digitálisan bejegyzett ellenőrzések száma a fiREG-ben meghaladta az 1 milliót. A szám folyamatosan emelkedik, az 1,1 milliót lépte át a napokban. A karbantartó vállalkozások folyamatosan vezetik be az elektronikusan vezetett üzemeltetési naplót partnereiknél, beszámolóik szerint üzemeltetői oldalról is elismeréssel fogadják az új megoldást. A fiREG alapítói szakértőket is bevonva fejlesztették ki azt a funkciót, mellyel tovább szolgálhatják a digitálisan dolgozó karbantartókat úgy, hogy ez kiadást nem, annál inkább bevételt jelent számukra. – A megoldás az orrunk előtt hevert, hiszen folyamatosan keresnek fel minket üzemeltetők, hogy ajánljunk tűzvédelmi karbantartó partnert számukra – kezdi Fekete Attila, fiREG társalapító. – Továbbra is alapelvünk, hogy nem kívánunk előnyben részesíteni partnereink közül senkit, hiszen ez egyáltalán nem volna etikus. Így viszont az üzemeltetőket csak azzal tudtuk szolgálni, hogy menjenek fel a weboldalunkra és válasszanak partnert, keressék fel a szimpatikus fiREGező vállalkozást. Ezzel azonban olyan sokan kerestek minket, hogy ennél rugalmasabb megoldást kellett találnunk.
Elektronikus ajánlatkérés – 70 fiREGező karbantartótól A kitűzött cél tehát, hogy azok a vállalatok, üzemeltetők, akik szeretnék digitális rendszerben követni a tűzvédelmi karbantartásokat, ellenőrzéseket, aktuális állapotokat és naplókat, olyan partnerek ajánlataiból választhassanak, akik ebben a rendszerben már otthonosan mozognak. Ennek eredményeképpen az üzemeltetők könnyebben, gyorsabban tudnak elektronikusan vezetett üzemeltetési naplóra váltani, hiszen közel 70 felkészült, fiREGező karbantartó vállalkozás értesülhet ajánlatkérési szándékukról. – Természetesen arra is gondoltunk, hogy ha egy vállalat csak tűzoltó készülékre kér ajánlatot, akkor csak olyan fiREGezők értesüljenek, akik vállalják ezt az eszköztípust – teszi hozzá Horváth Gábor, fiREG társalapító. – Amennyiben egy üzemeltető több eszköztípusra is kér ajánlatot, úgy mindazon vállalkozás értesül a szándékról, aki akár csak egy eszköztípusban is érdekelt. A megbízó pedig majd eldönti, hogy felosztja a karbantartásokat típusonként vállalkozásokra, ahogy a piacra egyébként jellemző, vagy minden típust egy karbantartó cégre bíz majd. A fejlesztés eredményeképpen várhatóan megnő azon üzemeltetők száma, akik váltanak, számukra pedig nagy könnyebbséget jelent, hogy gyorsan, több helyről kaphatnak ajánlatot, ráadásul olyan cégektől, ahol napi szinten rutin már az elektronikus naplók vezetése. Az ajánlatkérési lehetőség rövidesen elérhető a www.fiREG.hu weboldalról. www.fireg.hu
Ezt a hírt eddig 1681 látogató olvasta. |